איך להתקין אופיס

יישומי office כמו word וexcel נמצאים על כל מחשב בכל מקום עבודה, משום ששהם כל כך יעילים ונוחים לשימוש. Word הוא בין הכלים הכי טובים אם לא הכי טוב שיש בשביל כתיבת מאמרים, בעזרת excel ניתן לסדר נתונים בטבלה וכך ניתן לארגן ביעילות משכורות ונתונים. בעזרת powerpoint תוכלו להכין מצגת מרשימה שתסכם בקצרה נושא שאתם רוצים להעביר. בין אם אתה תלמיד בית ספר, סטודנט, עובד במשרד או כל עבודה אחרת, תוכל להיעזר במידה רבה מאוד מהכלים שoffice מציע.

יצירת חשבון במייקרוספוט

על מנת להוריד את office, צריך להתחבר לoffice בכתובת יש להיכנס לאתר office בכתובת www.office.com. התחברו בעזרת חשבון Microsoft או חשבון ארגוני. אם אין לכם חשבון Microsoft או שאינכם בארגון עם גישה לoffice, צרו חשבון Microsoft. בשביל ליצור אחד כזה פשוט צריך להזין כתובת מייל או מספר טלפון וסיסמה. לאחר יצירת חשבון /התחברות, אנחנו מוכנים להתחיל.
הורדה
לאחר ההתחברות, צריך להוריד את office. אם אתם מחוברים באמצעות חשבון Microsoft, ,במסך שמתקבל אחרי ההתחברות, לחצו על התקן את office כדי להתחיל בהורדה. אם אתם מחוברים דרך חשבון ארגוני, בחרו באפשרות התקן office 365, ולאחר מכן בחרו יישומי office 365 כדי להתחיל בהורדה.
התקנה
לאחר שההורדה של office הושלמה, פתחו את file explorer, ומצאו את היישום Microsoft Office installer.pkg בהורדות. לאחר שמצאתם אותו לחצו עליו והמתינו. לאחר ההמתנה יפתח חלון בו תדרשו ללחוץ המשך. לאחר מכן יפתח חלון נוסף שבו יופיעו תנאי השימוש. קראו אותם, ולאחר מכן לחצו על אני מסכים. לאחר החלון של תנאי השימוש יופיע חלון בו ניתן לבחור בו נמצאים פרטי ההורדה כמו מיקום ההורדה דרך ההורדה ושטח האחסון. שנו את דרך ההורדה אם תרצו ולחצו על המשך. בחלון הבא בחרו את האופן בו אתם רוצים להוריד את יישומי office, ולחצו על המשך. הזינו את הסיסמא לmac שלכם אם תתבקשו, ולחצו על התקן. לאחר הזנת הסיסמה ההורדה תתחיל. סיגרו את החלונית לאחר שההורדה מסתיימת.

כמעט סיימנו להתקין אופיס

לאחר ההורדה, לחצו על האייקון של הlaunchpad בdock כדי לראות את כל הישומים. כעת, חפשו את ישום office איתו תרצו לעבוד ולחצו עליו.

כדי להצמיד את ישומי office לשולחן העבודה, עליכם לעבור לfinder, משם לapplications, ולמצוא את ישום office הרצוי. בתחנת העגינה לחצו ctrl ואז לחצן ימני או שמאלי על העכבר תוך כדי שאתם עומדים עם סמן העכבר על הישום הרצוי,

אם נתקלתם בבעיה כלשהי בזמן שניסיתם להוריד את ישומי office, תוכלו להיעזר באתר Microsoft במוקד התמיכה של office בכתובת https://support.microsoft.com/ .

הכנסת מפתח מוצר לאופיס

מפתח מוצר הוא קוד בן 25 סמלים בעזרתו ניתן להשיג את אחד ממוצרי Microsoft. אם ברשותכם מפתח מוצר לoffice, על מנת לממש אותו ראשית יש להיכנס לאתר Microsoft בכתובת https://setup.office.com/. לאחר הכניסה לאתר, יש להתחבר לחשבון Microsoft. אם אין לכם חשבון Microsoft, צרו אחד. זכרו את פרטי החשבון משום שהם ישמשו אתכם בהמשך. אחרי ההתחברות, הזינו את הקוד שברשותכם, ולאחר הזנת הקוד נפתחה לכם גישה לישומי office. אם אתם נתקלים בקשיים בתהליך תוכלו להיעזר באתר שבקישור https://support.microsoft.com. במידה ואתם מתקשים תוכלו בקלות לפנות לטכנאי מחשבים מתאים.

דילוג לתוכן