תיקון לוח אלקטרוני

חברת NTI מספקת שירותי פיתוח, עריכה ותיקון לוח אלקטרוני במחירים נמוכים, עם דגש על מקצועיות מקסימלית ותוך ראיית צרכי הלקוח והמוצר. צוות המהנדסים המקצועי של NTI מסוגל לבצע כל סוג של תיקון ללוחות אלקטרונים עבור כל שלב בפרויקט, כולל להיקפי עבודה קטנים כמו ביצירת אב טיפוס.

למה משמשים לוחות אלקטרוניים?

לוחות אלקטרוניים, המכונים גם "לוחות מעגלים מודפסים" או "לוחות PCB" (Printed Circuit Board), מהווים אלמנט בסיסי ברוב המכשירים החשמליים ומוצרי האלקטרוניקה, החל מהפלאפון האישי ועד למחשב המשרדי. על הלוחות מותקנים רכיבים אלקטרוניים ומולחמים חוטי נחושת ליצירת מעגל חשמלי.

מהו היתרון של לוחות אלקטרוניים?

השימוש בלוח אלקטרוני מהווה חלופה איכותית, יעילה וזולה ליצירת מעגלים חשמליים. ביחס לחיווט חשמלי, לוחות אלקטרונים מודפסים הם אמינים מאוד, זולים בצורה משמעותית ומהירים יותר לייצור והתקנה. בנוסף, הלוחות אינם מהווים כשלעצמם חומר מוליך ולכן הם בטוחים לשימוש.

מתי צריך תיקון לוחות אלקטרוניים?

כאמור, כמעט כל המערכות האלקטרוניות הביתיות והמסחריות כוללות לוחות אלקטרוניים. ניתן לומר שהחיים המודרניים עתירי האלקטרוניקה הופכים אותנו לתלויים במידה רבה בתפקוד התקין של לוחות מעגלים אלקטרוניים.

על אף שמדובר ברכיב אמין, לוחות אלקטרוניים עשויים כמובן להתקלקל. בדיוק למצבים כאלה אנחנו כאן בחברת NTI עומדים לשירותכם – צוות המהנדסים האיכותי שלנו מספק שירות מקצועי לתיקון לוחות אלקטרוניים לכל מוצר, מכשיר או מערכת אלקטרונית.

איך מתבצע תיקון לוח אלקטרוני?

כמו בתהליך התכנון, הפיתוח, הייצור וההרכבה, גם תיקון של לוח מעגל מודפס צריך להיעשות על ידי איש מקצוע מיומן במעגלים אלקטרוניים. תיקון לוח אלקטרוני דורש יכולת דיוק מרבית. מדובר בעבודת נמלים של ממש הדורשת ידע, מיומנות ומומחיות מקצועית באלקטרוניקה. מסיבה זו חברת NTI מעסיקה צוות מהנדסים מוסמכים להבטחת השירות הבטוח, היסודי והמדויק ביותר.

בבואם לתקן לוח אלקטרוני, המהנדסים יבצעו אבחון כולל ומקיף של הלוח, במטרה לזהות את שורש הבעיה. בשלב הבא, לאחר איתור מקור התקלה, ייבחנו טכניקות התיקון המתאימות ביותר.

תיקון מעגל אלקטרוני מתבצע באופן סטנדרטי על ידי החלפה חלקית או כוללת של רכיבי הלוח, או עריכת שינויים בלוח. תהליך החידוש, העריכה או התיקון של הלוח האלקטרוני מאפשר להתאימו לצרכי הלקוח, למנוע תקלות נוספות ולהאריך את חיי המדף של המוצר.

למה להיעזר בנו לתיקון לוחות אלקטרוניים?

חברת NTI מציעה שירות מהיר, יעיל וזמין לתיקון לוח אלקטרוני, תוך עמידה בזמנים ומתן ליווי טכנולוגי צמוד, החל מהגעת המוצר התקול למעבדה ועד לתיקונו המלא והחזרתו ללקוח.

המהנדסים של NTI מבצעים את כל סוגי התיקונים ללוחות אלקטרוניים מודפסים, תוך כדי הקפדה על סטנדרט עבודה גבוה ועמידה בכליל התקינה ובתווי האיכות הבינלאומיים המחמירים ביותר. אנו מבטיחים עבודה יסודית, איכותית ומדויקת לתיקון הלוח האלקטרוני תוך התחשבות בשיקולי המוצר ודרישות הלקוח.

דילוג לתוכן