תיקון מחשבים בתל אביב

כולנו משתמשים במחשב על בסיס יומיומי. לעבודה, לראות סדרה, ללימודים, לקניות ועוד. המחשב מכיל את כל המידע האישי שלנו, קבצים ססמאות תמונות ומסמכים חשובים. וכן לפעמים במחשב יש תקלות שאת מרביתן ניתן לפתור בקלות. תיקון מחשבים הוא חלק מהשגרה, ולכן כל בעל מחשב צריך להכיר איש מקצוע או מעבדת תיקונים מקצועית אחת לפחות. תבחנו מה עדיף לכם, שאיש מקצוע יגיע אליכם לבית או להביא את המחשב לתיקון במעבדה. במחשב נייד קל יותר להביא את המחשב למעבדה מקצועית. אך כשמדובר במחשב נייח כבד איש מקצוע שמגיע הביתה יכול לחסוך ניוד של ציוד יקר וכבד. בייחוד בתקלות קלות שאינם דורשות ציוד רב.

5 דברים מהותיים שלבדוק לפני שמבצעים תיקון מחשב בתל אביב.

  1. מה הוותק של המעבדה? תעדיפו מעבדה וותיקה על חדשה היא לרוב תהיה אמינה ומקצועית יותר.
  2. כמה זמן ייקח התיקון? ישנם מעבדות שמתחייבות לשירות מהיר, וישנם כאלו שהמחשב יכול לשבת אצליהם ימים שלמים ולהמתין לתורו.
  3. אם מדובר בבעית חומרה האם המעבדה מחזיקה מלאי של חלפים מקוריים?
  4. האם ניתן לפתור את הבעיה מרחוק? ישנם תקלות שניתנן לפתור אותם באמצעות תכנת השתלטות מרחוק.

תבקשו תעריפים ממעבדת התיקונים שלכם.

מעבדה מחשבים מקצועית לא תסתיר ממכם את העלויות של התיקון ותחזיק תעריף מחירים שיאפשר לכם לדעת כמה אתם עתידים לשלם על התקלה. למה זה חשוב? כדי שתדעו למה לצפות, טווח תיקון של מחשב במעבדה יכול לעלות כמה עשרות שקלים ועד כמה אלפים תלוי בסוג התקלה מורכבות הטיפול עלות החלקים וזמן הטכנאי. כאשר תדעו את העלויות המוערכות תוכלו לבצע השוואת מחירים ולקבל הצעות ממקומות אחרים. בסכומים גבוהים ניתן לחסוך כסף רב. אך חשוב שתדעו. במקרה בו צריך להחליף חלק ושמדובר במחיר נמוך מידי זה מעלה חשש שאולי המעבדה משתשמשת בחלפים משומשים או כאלו שאינם מקוריים. ומכאן עדיף להתרחק. חלפים מקוריים ידעות לעשות את העבודה טוב. חלפים שאינם מקוריים עשויים מחומרים זולים שעלולים להישבר להתחמם ולגרום נזק למחשב. כך שלא רק שתצטרכו תיקון נוסף, ייתכן והנזק יהיה גדול יותר.

מקצועיות זה שם המשחק של כל מעבדת תיקונים.

כשמגיעים לתקן מחשב נייח או נייד. קיים חשש גדול וחוסר וודאות. לגבי היקף הנזק אך בייחוד לגבי המידע השמור במחשב. מעבדה מקצועית תאפשר לגבות חומרים קיימים על המחשב. בנוסף לכך יש מחשבים שמחייבים התמחות כדוגמת מחשבי אפל להם מערכת הפעלה שונה ומבנה ייחודי,, הם דורשים מיומנות, רכיבים שונים וכלי עבודה מתאימים. למחשבים מסוג זה יש לפנות למעבדה מקצועית המתמחה במחשבי אפל.

אז לפני שתשימו את המחשב שלכם בתיקון בתל אביב, חשוב שתוודאו שהוא נמצא בידיים מקצועיות, שידאגו לתוכנה ולחומרה אך לא פחות חשוב גם לגיבוי . ידיים  מקצועית ישתמשו בחלקים מקוריים ואיכותיים ויתנו שירות עם אחריות.

 

דילוג לתוכן