מעבדת תיקונים מק

אנו כאן כלי לעזור לך להבין מהי הדרך הטובה והקלה ביותר להציל/לתקן המחשב האישי שלך, שאנו יודעים שהוא יקר לליבך וחשוב לך לפעילות שוטפת בחיי היומיום. ברגעים כאלה, חשוב שמעבדת המחשבים שתטפל בך לתיקון המחשב, תהי מקצועית ואמינה, כמו כל המומחים שבדקנו היטב ואיחדנו כאן בפוטל ׳איי טיקרו׳. צרפנו כאן מספר נקודות חשבות שיש לקחת בחשבון לפני הפנייה למעבדת המחשבים.

להציל

אין דבר גרוע יותר ממחשב שהפסיק, ככה פתאום, לעבוד. אחרי הכל, החברה המודרנית נעשתה תלויה יותר ויותר במחשבים. חיוני שתמצא איש מקצוע שיתקן את המחשב שלך במהירות ובהצלחה. בין אם אתה משתמש במחשב שלך לעבודה או לבידור, כדאי למצוא מומחה לתיקון מחשבים מוסמך שתוכל לסמוך עליו.

סוג המכשיר

האם אתה משתמש במחשב אישי או במחשב מקינטוש? רוב מומחי המחשבים יתמקדו במערכת אחת בלבד. אם יש תמונה של תפוח על המחשב שלך? יש לך מק. אם אינך בטוח, רוב הסיכויים שיש לך מחשב. מחשבים ניידים ומחשבי – Mac שונים זה מזה. בחר טכנאי שמתמקד בסוג המחשב שלך.האם המחשב שלך הוא מחשב שולחן עבודה או מחשב נייד? לעתים קרובות יש להם בעיות ייחודיות, אז מצא מישהו שיכול לעבוד על סוג המחשב שלך. מערכות שולחן עבודה מורכבות ממארז, צג, מקלדת ועכבר. מחשבים ניידים כוללים כל אלה במרכב אחד עצמאי שניתנת לנשיאה בקלות.

למישהו ברשת החברתית שלך יש כנראה ידע בפתירת בעיות במחשבים. בקש מהם המלצות. יתכן גם שתוכל להתייעץ עם מחלקת ה- IT במקום העבודה שלך. הם יוכלו לכוון אותך בכיוון הנכון לבחירת פיתרון ו/או הפנייה למעבדת המחשבים הנכונה לך. עוד אפשרות נמצאת אצל ספקים אלקטרוניים, שלהם, לרוב, יש דלפק עזרה שיכול גם להציע לך טכנאים מוסמכים באזורך. לחלופין, בחנויות אלקטרוניקה יש מומחים בצוות שיכולים לעזור לך.

ניסיון

המומחה האידיאלי הוא מישהו שתיקן בהצלחה מחשבים רבים. אתה לא רוצה שמישהו יעבור אימונים בעבודה על ידי תיקון המחשב שלך. שאלו כמה זמן הם עבדו על מחשבים ואיך הם עומדים בקצב של חידושים חדשים. מומחים מנוסים משתתפים בסמינרים או בשיעורים בכדי ללמוד על מערכות ההפעלה והחומרה האחרונות.

הכשרה והסמכה

מיקרוסופט ואפל נותנות אישורי תוכנה לטכנאים להשלמת תוכנית הכשרה מיוחדת. כל מי שיש לו אישורים אלה הפגין משמעת עצמית; עם זאת, אין זה ערובה ליכולתו של טכנאי. בעולם המחשבים הניסיון והמיומנות נושאים משקל רב יותר מאשר תעודה.

מחיר

כמו ברוב השירותים החיוניים, אל תבחר אוטומטית באדם שמציע לך את התעריף הנמוך ביותר. אם משהו משתבש במהלך תיקון, יתכן שתצטרך לשלם, בסופו של דבר, יותר, כדי לפתור את הבעיה. אך אין זה אומר שהספק במחיר הגבוה ביותר יציע לכם את האיכות והשירות הטובים ביותר.חנויות ועסקים פרטיים קטנים בדרך כלל מציעים את המבצעים הטובים ביותר מכיוון שהם לא מציעים לך שירותים או תוכנות שאינך זקוק להם.

עשה ביקור אישי

בקר בחנות לתיקוני מחשבים בה עובד המומחה הפוטנציאלי שלך. היזהר מנציגי מכירות שעשויים לנסות למכור לך מוצר חדש ולא לתקן את הבעיה. בקש להיפגש עם הטכנאי שיעבוד על המחשב שלך. כשאתה מתאר את הבעיה, צפה בתגובה של הטכנאי בקפידה – גם מילים וגם שפת גוף. האם הם מדברים בבקיאות ובאופן שמשרה ביטחון? אם לא, קח את המחשב התקול שלך למקום אחר.

חשוב שתרגיש בנוח ובטוח למסור את המחשב למומחה. כשאתה מוצא את התמהיל הנכון של ניסיון, מיומנות ומחיר, אתה יכול להיות שקט שהבעיה תיפתר.

שים לב, כשאתה יוצר קשר או מבקר במעבדה, אילו אישורים הם אומרים שיש לטכנאים שלהם? A+ הוא הבסיסי ביותר, הוא מאשר את היכולת המוסמכת הבסיסית בהתקנת חומרה, רשת ותוכנה, תיקון ופתרון בעיות במערכות מודרניות מדור קודם. אם יש לך ווירוס או בעיית אבטחה אחרת, האם יש להם סוגי אישורי הסמכת אבטחה מידע, בדוק אם יש להם הסמכה של מיקרוסופט. כמה שנות ניסיון יש להם? תואר ראשון במדעי המחשב הוא יתרון. האם הם משרתים עסקים מקומיים כלשהם? כשאתה מדבר איתם, השתמש בשכל הישר שאתה משתמש בו בכל עסק אחר, האם הם מכבדים, מועילים ועוזרים לך להבין מה קורה/מה הבעיה בפשטותה..

איי טי קרו

זה מה שאנו הכי טובים בו: איתור, בדיקה מעמיקה, בחינת יכולות מקצועיות ואישיות, טווח מכירים, מלאי חלפים ואמינות השירות של כל מומחה ומומחה שאנו מצרפים לפורטל המעבדות הארצי ׳איי טי קרו׳. כאן, בפורטל, אנו מנגישים בקלות ומהירות את המעבדות הטובות ביותר בישראל לתיקון מחשבים.

 חזרה לתפריט מאמרים

4) תיקון מחשבים 

אין ספק שמחשבים נהפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו, כיום, כמעט כל פעולה [לטוב ולרע] בניהול היום היום שלנו, בעסק, בחיים הפרטיים, בלימודים ועוד, נוגעת ומתחברת [תרתי משמע] לאיזשהו מוצר טכנולוגי מיחשובי. כשנוצרת בעיה עם המחשב שלנו, אם בבית, במשרד, או בכל מקום, זה לגמרי ״תוקע״ לנו את לוח הזמנים, לכן חשוב, כמו בכל תקלה שאנו נתקלים בה ביום יום, לקחת אויר, להבין – מהי הבעייה ולתקנה בצורה עצמאית או עם איש מקצוע מהימן.

אם יש לך בעיה עם המחשב? הגעת למקום הנכון!

איגדנו ב – איי טי קרו מומחים מהשורה הראשונה, בעלי ידע נרחב בתיקון מחשבים מכל הסוגים, מטרתנו היא להפוך את תיקון התקלה במחשב שלך לחוויה הנעימה ביותר ונטולת לחץ. הגעת למאגר מומחים המספקים שירותי תיקון חומרה ותוכנה, מומחים לכל מערכות המחשבים הנייחים, מערכות AIO – All In One ומותגי מחשבים ניידים כולל:  דל, לנובו, אייסר, אסוס, טושיבה ועוד..!. אנו מציעים מגוון שירותי תיקון מחשבים הכוללים, [גם]: שחזור מערכת הפעלה, החלפת מסך מחשב נייד ומקלדת, שחזור נתונים והעברת קבצים, הסרת וירוסים ותוכנות זדוניות, שחזור סיסמא, שדרוגי זיכרון וכונן קשיח, התקנת תוכנה או מערכות הפעלה מחדש ושירותי התקנה ברשת ביתית ו – וואי פיי. בנוסף, המומחים המומלצים שלנו מספקים גם שירותי תיקון מחשבים ושירותי תמיכה ברשת לעסקים קטנים בכל מדינת ישראל, מדן ועד אילת.

אנו יכולים לתקן את הבעיה שלך! ותוכל לדעת מראש כמה זמן זה יקח לתקן ומהי העלות!

יש לנו מערך ייעוץ טרום תיקון המאפשר לנו לוודא מראש, שמה שאנו מציעים עונה על הציפיות שלך מבחינת התיקון, זמן הביצוע והעלות הכוללת. בנוסף, אם התיקון דורש חלק חלופי, בהתקשרות שנערוך יחדיו, מראש, נוודא שיש חלקי חילוף זמינים לדגם המחשב הספציפי שלך. יתרה מזאת, לאחר שיאושר מאיתנו שאחד הטכנאים שלנו, ב – איי טי קרו, יכול לפתור את הבעיה שלך בטווח הזמן והמחיר המקובלים עליך, אנו נשלח לך בדוא”ל הצעת מחיר מסודרת, יחד עם סיכום עבודה קצר שיש לקחת בחשבון.

אם יש לך שאלת תיקון כללית או שאתה פשוט עושה סקר שוק, אתה יכול פשוט לשלוח לנו דוא”ל [כאן] עם שאלתך או חששותיך ואנחנו נגיב תוך כשעתיים מקבלת בקשתך במהלך שעות פעילות רגילות. אם שאלת התיקון שלך או בקשת הצעת המחיר שלך מוגשת לאחר שעות פעילות או בסוף השבוע, אנא אפשר לנו להגיב ברגע שנבחין בבקשתך. אם המחשב שלך מציג שגיאה מסוימת או אם יש נזק שתרצה שנראה, פשוט צלם תמונה של הבעיה בהתאמה עם הטלפון הנייד שלך ושלח אותה אלינו בדוא”ל, שכן תמונה אחת שווה אלף מילים וברוב המקרים זה ממש מייעל התהליך. אם בקשת התיקון שלך דורשת חלק חלופי, כגון מקלדת, סוללה, מאוורר, מעבד, שקע חשמל או מסך, אנא ספק מספר דגם ומספר סידורי של המחשב הנייד. מידע זה נמצא לרוב בחלק התחתון של המחשב הנייד ובמידה שניתן, אנא צלם תמונה של הדגם והמספר הסידורי באמצעות הטלפון הנייד שלך ושלח אותו אלינו בדוא”ל. דוגמה למידע הדרוש היא כדלקמן; יצרן: אסוס – דגם מחשב נייד: ER-6677rt | מספר סידורי: klt-664432.

חשוב לוודא לפני אישור העסקה

כי הטכנאי שמתקן לכם המחשב [שיקר לכם כל כך] הוא בעל הכשרה מקצועית, עבר הסמכה רשמית כטכנאי ושהוא בעל ניסיון בתיקון מחשבים.

זמינות הטכנאי שבחרנו לעבוד עמו חשובה גם כן, טכנאי שנותן מענה מהיר לפתרון תקלות, מבצע תיקון המחשב בצורה יעילה ומהירה ואף נותן שירותי מחשוב בבית הלקוח בכל זמן, אולי אף בשעות הערב וסופי שבוע, עדיף על פני טכנאי שזמן התגובה וזמן הביצוע שלו ארוכים ו – ״נמרחים״.

הצעת מחיר היא עיניין חשוב בכדי ב ״הכל יעבור בשלום״ ושלא יהיו אי-הבנות בין הטכנאי ללקוח. כדאי לבחון היטב את הצעת המחיר, להבין ולבדוק בסקר שוק האם המחיר הגיוני והאם תכולת הצעת המחיר תואמת לבעייה׳התקלה ולפתרונה.

חסכנו לך זמן יקר

המומחים במומלצים, שניבדקו היטב והצטרפו ופורטל ׳אי טי קרו׳ ישמחו לסייע לך ולהחזיר לחיים, במהרה ובבטחה,  את כלי העבודה הראשי שלך בכדי שתוכל לחזור לפעילות שוטפת. בדקנו היטב [וכך חסכנו לך עבודת חקר שוק] כי המומחים המומלצים שלנו הם אמינים, אדיבים ובעלי נסיון והכשרה מקצועיים בתיקון מחשבים.

דילוג לתוכן